Ny gadget på bloggen!

Jag lyckades på något konstigt sätt att sätta in en gadget på
bloggen, ganska rolig liten sak om man vill hänga med i vilken
vecka jag är i. IFs barnkollen :). Hoppas bara att den uppdaterar
sig som den ska. Du kan se den precis under "sök" på sidan :).
Hittade den av en konstig slump när jag skulle visa Robin vad
"Saftis" var för något, ni vet dom här goda isglassarna med tre
olika smaker och en isbjörn på förpackningen? Jag kan slänga
in en bild här sen så får ni se vad jag menar :).
Hur som helst så ville jag att Robin skulle köpa hem såna till
mej när han ändå skulle springa iväg en sväng till Maxi. Men jag
tyckte att den var lite rolig i alla fall :).

Nu vill jag bara få till en finare bloggdesign, så kanske det blir ännu
roligare att fortsätta blogga. Jag som är så äckligt dålig på sånt
här med bloggdesigner :p. Tjata mer på pojkvännen kanske? :).
Jag får ta det med honom när han kommer hem! (Och högst troligt
läser detta blogginlägg!).




Här har vi dom! Saftis <3. Jag och mina systrar var tokiga i
dom när vi var små :).


HejHopp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0