Förkylnning + Lägenhet

Knarkar för tillfället värktabletter eftersom att jag åkte på Robins
förkylning ganska rejält. Jag tror jag har blivit mer förkyld under
graviditeten än vad jag brukar bli på ett år nu. Men så är det väl
antar jag! Dottern är värd allt besvär ändå! <3.
Har ju även råkat ut för ganska så jobbiga ryggproblem, så jag
måste gå runt med ett bäckenstöd om jag är ute och går eller
handlar etc. Fast nu har värken börjat komma när jag bara har
setat upp i ca. 15-30 min, även om jag sitter rakt med hållning.

Hur som helst så var vi ändå, efter någon alvedon, och kollade
på våran blivande lägenhet. Fast jag fick en mindre chock när
vi kom in i den, eftersom att det var bananflugor på ganska
många ställen (värst i tvättstugan), fettfläckar och dessutom så
luktade det smutsig kattlåda i hela lägenheten. Men förhoppningsvis
så försvinner i alla fall lukten och bananflugorna tills vi flyttar in
nästa vecka. Vi har också bestämt oss för att tapetsera om i
vardagsrummet och sovrummet för att slippa fettfläckarna, men
vet tyvärr inte när det kan bli av. Vi får helt enkelt ringa och prata
med morastrand så fort som möjligt om det. Skulle ju vara en fördel
om vi kunde fått den omtapetserad innan vi flyttar in ordentligt.
Just det! Vi har också en liten uteplats på baksidan med en
gräsplan vilket känns helbra.
Det blir säkert jätte bra bara vi får bort lukten, flugorna och fläckarna.
Förhoppningsvis kommer vi att trivas bra :).
Jag har tyvärr inga bilder, men det kommer så fort vi flyttat in och
fått ordning på allt, om jag fortfarande bloggar då ;).

Har inte så mycket mer att skriva idag tror jag, men ska försöka
att fortsätta uppdatera bloggen.


HejHopp*


Kommentarer
Postat av: Eva

Låter spännande och bra!

2011-06-15 @ 21:56:07
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

jag tror ni kommer bli våra grannar ;)

Odonstigen?

2011-08-08 @ 11:34:19
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0