Kan de vara höst måntro?

När jag gick till skolan imorse, så lade jag
märke till hur extremt kyligt och mörkt de
har börjat bli. Sen när man tittar på träden
så ser man att löven sakta börjar skifta i
olika färger. De måste bara betyda en sak;
att de är höst!

Himla synd att sommaren skulle gå så fort, så
lite deprimerad blir man ju när man inser att
den långa, kalla vintern väntar bakom hörnet.

Fast de finns ju också några fördelar med hösten!
- Mörkare kvällar = Mysigare kvällar
- Fina färger vart man än kollar
- Jul om ca. 3 månader (Dags att börja med julklapparna?)
- Halloween är ju aldrig helt fel
- Och sist men inte minst.... JAG FYLLER ÅR! :D

Där har ni i alla fall lite saker att tänka på
när den jobbiga höst depritionen sätter igång!

HejHopp*


(bild tagen 2008 från mitt fönster)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0