Äntligen!

Nu har mina saker från odium äntligen kommit till mej! Hämtade
ut dom imorse eftersom att jag va så dum och tog bussen in till
Mora när jag inte börjar innan 11.45. Hade tur att de gick en buss
hem igen ca 20 min efter att jag kom ner. Då hann jag ju springa
och ta ut paketet också.

Nu har jag bara de problemet att jag inte har den blekaste om hur
jag ska ta mej in till skolan :S. Om de verkligen inte fixar sej med
skjuts i tid så får jag väl strunta i samhällskunskapen och komma
till Fackteckning och Design lektionen iaf. För dit måste jag verkligen
idag! En vecka kvar tills jag ska visa upp min kollektion och jag har
typ 2-3 plagg kvar att göra + färgläggning på plaggen. Känns ju bra!

Aja, här kommer iaf lite bilder på kläderna som jag fick :)



Linnet! Är mycket snyggare på kan jag säga :)




Skorna! Svåra att gå i med sina jävla klackar! Men jag lär mej nog ;)




Hårfärgen! Förhoppningsvis mera rosa än vad de ser ut här, för så
va de iaf på bilden. Annars blir jag inte så glad på dom.



HejHopp*

Kommentarer
Postat av: Sandra Ernst

fan va nice !

2010-10-19 @ 22:38:06
URL: http://hardrockslashsleaze.blogg.se/
Postat av: Sandra Ernst

klart du får ! :D

2010-10-21 @ 22:19:08
URL: http://hardrockslashsleaze.blogg.se/
Postat av: Nina, mamma till Hugo, Max & Vincent

Grymt snygga skor! :)

2010-10-23 @ 09:10:48
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0