18 år! :D

HejochHå, nu är jag 18 år!

Jaja, de rimmade nästan i alla fall :). Och jag känner verkligen
hur jag redan börjar få ont i lederna av min höga ålder! ;).
Käpp och rullator, nästa! Haha nej då :).De är ju nu livet börjar
på riktigt! Fast sen de där med eget ansvar blir väl lite jobbigt
eftersom att man måste börja fixa med massa bank tjohej och
sånna där saker också..

MEN! Jag blev inte ställd utanför dörren som Morgan så hederligt
har lovat att jag skulle bli nör jag fyllde 18... än. (Vi får hoppas
på att de aldrig händer!).

Hur som helst!
Trevlig dag igår med mycket gott fika, trevligt sällskap osv.
Jag fick faktiskt lite paket ändå ;). Så de känder oerhört bra!
För vad är en födelsedag utan paketpapper att slita av från saker? ;).
Jag fick bl.a 10 L cola! Inte fy skam de inte! Kommer väl räcka
i sisådär 1 vecka om jag har tur...

Blev faktiskt till och med en liten sväng till Wasa också. Men när vi
ska gå in där så behöver jag ju FÖRSTÅS INTE visa leg. Surt som fan!
För de är ju de man vill när man går på krogen för första gången.
Men de va i alla fall kul där inne den halvtimmen som vi hann med! (Y).

Idag så kom Morfar och Sonja på besök en sväng också för att äta tårta.
Dom va hundvakter åt dom söta hundarna Sam och Sasha som överöste
en med massa kärlek! Och grymt söta va dom också!

Tänkte lägga in några bilder från idag och igår här under!




Klaaaad 18 åring! :D




Min rosa tårta med ljus på :p




Som sagt, 10 liter cola! Plus lite andra saker :)




En Sasha :D




Och en Sam




HejHopp*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0