Skola och Framtidsplaner (?)

Jaha, då börjar skolan om ca. 85 timmar. Känns INTE bra. Jag
har ju bara fått 1 veckas sommarlov i stort sätt..
Övriga sommaren har de bara varit jobb.
Men visst, de ska bli kul att träffa kompisarna igen, men inte
lektionerna. Skönt att de är sista året. Vill bara ta studenten nu
känner jag. Mindre än ett år kvar!

Jag vet inte om de kommer bli högskola direkt efter studenten,
eller om jag ska jobba i ett år. Hur som helst så måste jag nog
läsa upp Matte B om jag ska komma in på det jag vill. Fast jag
kan fortfarande ändra mig. Jobbigt det här med att bestämma
sig för vad man vill hålla på med i resten av sitt liv >_<.
Jag hoppas att jag hittar rätt någon gång på den fronten iaf :).

Mitt schema i trean kommer inte vara allt för jobbigt som tur är.
Förutom att jag måste försöka flytta på min sånglektion..
Jag har alltid fått dom dåligaste sånglektiontiderna! Trött på de!
Ska slänga in mitt schema här under sen, så får ni se. Även fast
ni inte är så många ^^.

HejHopp*





(Kanske inte syns så bra, men ni ser färgerna iaf ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0