Rullatorer och vardagliga saker

När jag satt på bussen till jobbet igår, så såg jag en massa
tanter med rullatorer. Då kom jag på den fantastiska idén
om ett program som borde heta "Pimp my rullator", för alla
rullatorer ser ju så extremt tråkiga och likadana ut.
Tänk er en illrosa rullator (nu tar jag de som exempel eftersom
att jag älskar rosa vilket alla vet), de ska jag ha när jag blir gammal
och behöver rullator.
Fast jag kommer aldrig behöva rullator eftersom att jag är så bra!
Men alla andra stackars personer kommer ju behöva, och dom
kanske vill ha en fin och färgglad rullator.
Sen måste dom ju vara lite annorlunda designade också. Erkänn
att de är en underbar idé?? :D

Men nog om rullatorer.

Idag har jag jobbat på mitt glassiga sommarjobb som jag gör
varje dag, så ingen stor förändring med vad jag gör på dagarna.
Sprang runt lite med Erik efter jobbet nere på yran igår, och sjöng.
Sen åkte vi läskiga skogsvägar hem från Orsa och pratade spöken.
Visst är vi la bra smarta??

Imorn så jobbar jag som vanligt, men blir en ledig helg i helgen! :D
Efter jobbet så ska jag ner på Mora Festivalen en sväng och se
om de finns några trevliga människor ute!

Har inte så mycket mer att säga i nuläget så..

HejHopp*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0