För att tänka på något annat än åskan!

Precis som rubriken lyder! Nu tänker jag sätta mej och blogga
lite för att komma på andra tankar, eftersom att de är åska ute.
Men de är ganska så svårt att tänka på något annat ändå
eftersom att jag ser blixtarna genom mitt fönster. Jag lovar att
de började åska och blixtra bara för att jag är ensam hemma!
Usch!

Igår va de iaf en riktigt mysig natt. Jag och två goda vänner låg
och kollade på stjärnfall och drack varm choklad i nästan 3 timmar
ute hos mej. Jorden va ju inne i något sorts fält från en meteor
eller va de nu va, som gjorde att man kunde se många stjärnfall
natten mellan igår och idag. Vi såg ungefär 30 stycken stjärnfall
på dom tre timmarna. Helt underbart att ligga och titta på! :).

Btw! Nu har jag förhoppningsvis jobbat min sista dag! Så om de
inte krisar sej för dom nästa vecka, så har jag sommarlov!
Komma och leka någon? :D (Om jag överlever åskvädret).

Men nu lite musik på hög volym, så ska det nog gå bra. Om de nu
inte kommer närmare, för då måste internet ryckas ut!

HejHopp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0